wij

wij

woensdag 5 februari 2014

Relaxdag en Outback steakhouse

Vandaag hadden we niets op de planning staan, ook wel eens lekker voor een dagje want het is tenslotte vakantie.
We lummelden rond het huis en genoten van het zwembad en het lekkere weer.
Vanmorgen heb ik een hele tijd met Nathalie aan de telefoon gezeten, ze wilde even haar verhaal kwijt en zag haar studie niet meer zo zitten. Was fijn om bij te kletsen en proberen haar op te beuren.


Ik draaide een paar wassen en terwijl ik lekker op internet aan het surfen was deed Tom waar hij goed in is, schoonmaken, hihi. We noemen hem thuis ook vaak Mr. Clean.


We dronken koffie uit de nieuwe koffiemachine uit en deze doet het prima.


Om 14 uur hadden we een afspraak met Birgit van Florida Escape om te praten over de mogelijkheden als zij onze management company zouden worden. Ze is een Duitse van origine en erg vriendelijk en wist ons veel te vertellen. Ook grappig hoe ze mijn naam zei, zo duidelijk Europees. We vroegen van alles en zij legde van alles uit. Ze kan alle zaken zo van ons huidige management overnemen en mochten zij het gaan doen krijgen we een andere lockbox die vanaf de mobiel in te stellen is. De schoonmaak klonk professioneler en na iedere boeking wordt de inventaris gecontroleerd. Zij denkt dat ze wel gasten uit Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland kan krijgen voor ons huis en zo de gaten in de kalender op te vullen. Het voelde wel goed.
Aan het eind van de middag hadden we een afspraak met onze accountant om even wat dingen door te nemen.

Daarna reden we naar Outback steakhouse in Formosa Gardens waar we een eetafspraak hadden met Cindy. We kwamen tegelijk aanrijden en herkenden elkaar direct.

We kennen elkaar alleen van het Orlandofans forum maar het klikte goed en we hadden aan gespreksstof geen gebrek. We hadden o.a. beiden de superaanbieding van ArkeFly geboekt voor 279 euro. Het was heel gezellig.
Tom wilde een glas water voor zijn tabletje maar we hebben er wel 6x om moeten vragen.

We bestelden een Bloomin' Onion vooraf. Hier hadden we zo naar uitgekeken en voor Cindy was het de eerste keer dat ze er een at. Ook de extra saus voor bij de Bloomin’ Onion kwam pas na een paar keer vragen.


Als hoofdgerecht hadden we alle drie een steak met Aussie fries en een Caesar salad. Andere keren vond ik de Caesar salade hier het lekkerst maar nu zat er amper saus op en zaten er heel veel harde stronken in.



Tom en ik hadden de steak plates voor $ 9,99 met voor mij de Wild mushroom sauce en voor hem Diablo sauce. Ze smaakten super. Ik vond de steaks wel klein en de patat was soggy. De mayonaise die we er bij wilden hebben kregen we ook pas na een aantal keer vragen. De service was lang zo goed niet als we gewend zijn. Ik denk dat als je hier voor de eerste keer gaat eten je niet onder de indruk zou zijn.

Helaas van mijn bordje geen foto want ineens blokkeerde mijn cameraatje en kon ik geen foto's meer maken. Gelukkig werkte hij later weer.
We bleven een poos aan tafel praten en toen we klaar waren vroegen we of Cindy zin had om mee te gaan naar de villa om wat te drinken. Ze wilde het huis graag zien dus dat leek haar wel leuk.
Eerst wilde ze het adres invoeren op haar navigatie maar het was makkelijker als ik met haar mee zou rijden. Tom reed voor ons uit, en Cindy reed. direct achter hem aan door het hek.
We hebben buiten op het terras nog een hele poos gezellig zitten kletsen over van alles en nog wat en daarna ging ik het blog nog maken.

Tom en ik gingen nog lekker bubbelen. Omdat ik niet lekker lag in bed en rugpijn had, ben ik midden in de nacht verhuisd naar de andere grote slaapkamer. Het bed is daar een stuk harder.

22 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk relaxdagje. Waren jullie natuurlijk wel even aan toe. En wat gezellig om met Cindy af te spreken.. Erg leuk. om zo "in het echt" kennis met elkaar te maken. Ik ben jaloers als ik jullie zo zie zitten met die blote armen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw heerlijk in je eigen villa wakker worden..
    Weer een superdag met een gezellige meeting, altijd gezellig.

    Nog heel veel fun hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om elkaar te leren kennen, dat voelt toch meteen vertrouwd door het jaren bloggen :). Heerlijk om zo te genieten van je eigen villa en dan ook nog Mister Clean bij je hebben......wat een luxe Anita!
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe mij ook maar zo'n man;-)) Gezellig etentje met medeforummers. Geniet van de laatste dagen in de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dagje weer!!! En... leuke ontmoeting!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk een relax dag :) En ik krijg bij het zien van de foto meteen weer zin in een blooming onion :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben!!! Ik volg de blog van cindy ook. Die blooming onion ziet er wel heel erg smakelijk uit! En zo een heerlijke steak met friet en saus voor 9,99????? Mjammie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn ook super dagen lekker niets doen..
    En gewoon genieten van je huis.
    Lekker eten bij outback blijft bij veel bloggers het favorieten restaurant..
    Geniet ze nog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lekker niks doen in je "thuis" land en dan aflsuiten met Outback wat wil je nog meer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige meeting met Cindy, en weer lekker eten bij de Outback;-)
    B.t.w. wel handig zo'n Mister Clean......
    Grt.Yvonne en Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita en Tom, wat is het weer genieten van al jullie lekkere uitstapjes. Was erg benieuwd naar de tour in St. Augustine en blij te lezen dat dat groot succes was. Geniet nog lekker van de resterende dagen.
    Liefs,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lekkere relaxete dag, heerlijk en dan gezellig samen met Cindy afsluiten bij Outback met een blooming onion, lekkerrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps the blooming onion, wie kent 'm niet. Heerlijk eten in goed gezelschap. Gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke relaxdagje. Ik heb ook het idee dat ik mensen 'ken' omdat ik hun blog volg, dus grappig dat je elkaar 'herkent' en het vertrouwt aan voelt. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een temperaturen, echt zo niet mijn ding...ahum!
    Een heerlijk en gezellig dagje met een heerlijke ui als voorgerecht, gezellig gezelschap en een tour door jullie villa, wat een reisleiders zijn jullie aan het worden Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk die Blooming Onion, brengt bij mij ook weer goede herinneringen naar boven. Heb net weer bijgelezen van een aantal dagen. Leuk dat jullie toch weer plekken vinden waar jullie nog niet eerder zijn geweest. Nog heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeetje vergeten mijn naam mee te geven bij het bovenstaande berichtje. Moet toch maar eens uitzoeken hoe dat werkt met een naam erbij. Groetjes Ine

      Verwijderen
  17. Handig zeg zo'n Mr Clean! Vandaar dat het er bij jullie thuis zo tip-top uit ziet ;-) En ja wat was het leuk om te meeten. Ik herkende jullie ook meteen, grappig is dat he. Vond het ontzettend leuk om jullie huis te zien, lees altijd over villa's op allerlei blogs, maar heb er nog nooit 1 van binnen gezien omdat ik altijd in hotels verblijf, dus erg leuk om dat eens te bekijken. Ziet er echt top uit! Bedankt voor jullie gastvrijheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vond het heerlijk, die sausjes bij Outback ;-) ! En heerlijke relaxdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig. Grappig hoofdrolspelers van 2 blogs op 1 foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig, de eetafspraak met Cindy na een lekkere relaxdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik liep een beetje achter met jullie leuke verslag en ben nu aan het inhalen. Wat een leuke verslagen weer en zo'n relaxdagje af en toe is ook heerlijk. Leuk om te meeten met andere Floridaverslaafden en Outback is natuurlijk altijd smullen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen