wij

wij

donderdag 30 januari 2014

Mall at Millenia en Kobé Japanese steakhouse

Vandaag werd ik om half 9 wakker, dat begint al op uitslapen te lijken voor mij. 
Het was buiten grijs en koud, je zag de damp van het zwembad afkomen. Het nodigde in ieder geval niet uit tot een morning swim. We kleedden ons maar niet in een Florida outfit en kozen voor een lange broek en blouse met lange mouwen.
Na ontbeten te hebben, deden we lekker rustig aan in huis en lummelden wat.


’s Middags reden we naar The Mall at Millenia om daar aan window shopping te doen.
Het was er behoorlijk druk. Ik weet nog toen het net nieuw was, er liepen toen amper mensen. Maar nu werd er behoorlijk gekocht en zijn er een hoop leuke winkels bijgekomen.



Bij Macy’s bekeken we de huishoudafdeling en verlekkerden ons aan de mooie Kitchen aid apparaten die hier te koop stonden.
De confectiepakken waren in de aanbieding en stukken goedkoper dan gisteren in de outlets.
Tom probeerde er een aantal maar was nog niet overtuigd welke hij zou nemen, dus misschien gaan we nog een keer terug.
Bij Starbucks dronken we een cappuccino en gingen mensen kijken.

Ik snuffelde wat rond bij Crate & Barrel en later bij Sonoma & Williams, dat vind ik zulke leuke winkels. Geweldig al die bakspullen, kookboeken en al die keukenbenodigdheden.



Vanavond wilden we van het Early Bird menu gebruik maken bij Kobé Japanese steakhouse, dat is van 17 tot 18 uur. We kozen dit keer voor de locatie in Lake Buena Vista.

We werden met 6 andere mensen aan de Hibachi tafel gezet. Onze chef was Yuki en hij maakte er niet zo’n show van, maar koken kon hij als de beste. Het smaakte ons prima en we dronken er een Ichiban biertje bij. Het menu bestond uit heldere champignonsoep, een salade, gebakken groenten, noedels, gebakken rijst, kip en biefstuk. De ginger sauce en yummie yummie saus die je er bij krijgt zijn om te smullen.

We komen hier altijd graag.
Thuis dronken we koffie en nam ik wat Ben & Jerry ijs en keken we via uitzendig gemist de aflevering van Wie is de Mol terug. Spannend.

8 opmerkingen:

  1. Heerlijke dag weer; en wilde eigenlijk reageren dat je voor pakken best goed bij Macy's, Nordstrom e.d. kunt slagen, zeker als er aanbiedingen zijn. Ik vind de Amerikaanse pasvorm persoonlijk wat minder (vaak wijdere pijpen ...) maar voordelig is het zeker !!

    En heerlijk, lekker bij Kobé ! En rondkijken in Mall at Milennia is altijd een feest, vind ik dan ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker dagje weer. Wij waren met kerst bij Kobe en was er ook amper showcooking. De kok deed toen alleen die uienringen op elkaar zodat er stoom uit kwam en dat was het. Ik was eigenlijk wat teleurgesteld wat het jaar ervoor was er veel meer showcooking. Dacht eigenlijk dat dat standaard was bij Kobe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet met jullie mee. Wat een heerlijke blog om te lezen!! Ik krijg enorme trek van die foto's van al dat lekkere eten. Heel veel plezier en ik lees lekker mee en doe inspiratie op voor onze allereers florida vakantie in juli.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch die winkels allemaal bekijken.
    Mall at Millennia vind ik ook net ff wat luxer en mooier dan de Florida mall, maar beide zijn natuurlijk heerlijk om te shoppen.
    Have Fun!
    Gr.Yvonne en Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dag weer in Paradise... blijven genieten maar, groetjes Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg enorme trek als ik je blog lees, dus ik lees voortaan alleen met een volle maag!
    Ondanks de nog lagere temp. jullie vermaken je prima, geen straf om te shoppen,toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mall hoor maar mij viel het verleden jaar dus ook op dat het veel drukker was dan het jaar ervoor. Heerlijke dag weer met een smakelijke afsluiting......
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen