wij

wij

zondag 26 januari 2014

We're ready to go!

Nu het winterweer voor de deur staat zijn we helemaal blij dat we even van de zon kunnen genieten in Florida.
Het is er de laatste paar dagen wel wat fris geweest maar we hebben zoveel leuke plannen dat we ons toch wel zullen vermaken.
Zo gaan we waarschijnlijk naar een bootshow toe en misschien een bezoek brengen aan Bok Towers die op 1 februari a.s. zijn 85-jarige verjaardag viert. Alle shopping malls zijn in ieder geval overdekt en de jacuzzi lekker warm.


Thuis is alles geregeld, de koelkast en vriezer zijn goed gevuld en de kinderen zullen zich samen prima redden.
Het was fijn dat ik nog een paar dagen vrij had om thuis de boel op orde te maken.


Sebastian is in het weekend thuisgekomen van zijn week wintersport met vrienden en die heeft inmiddels weer schone kleding in zijn kast hangen.
Vandaag kunnen we op ons gemak de koffers inpakken en vannacht hoeven we niet extreem vroeg op te staan.
Nathalie zal ons wegbrengen naar Schiphol, zo handig kinderen die hun rijbewijs hebben. Daarna gaat ze gezellig een dagje naar oma.
De stoelen bij ArkeFly hebben we vastgelegd in de comfort klasse en Tom zal zich gedurende de vlucht prima vermaken met de films op de IPad en ik ga lekker lezen in mijn nieuwe boeken.

Onze vlucht OR 317 vertrekt om 13.10 uur dus dat is een mooie tijd. Rond 18 uur zullen we aankomen in Sanford.
Ik ben benieuwd welke auto er dan voor ons zal klaarstaan bij Hertz.

We hebben enorm veel zin in de vakantie in ons plekje onder de zon en waarschijnlijk zal de eerste update van het blog in de loop van dinsdag volgen.
Tot in Orlando.



20 opmerkingen:

  1. HEERLIJK vooruitizht. heel veel plezier en ik ga lekker volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, nog maar een paar uurtjes hier de kou trotseren en dan met z'n tweetjes flink genieten, ik verheug me al op de warme verhalen!
    Have Fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vooruitzicht he! Ik moet nog een paar daagjes werken, en dan mag ik ook. Ik hoop dat jullie, en ik dan dus ook haha, heel mooi weer gaan krijgen :-) Goede reis en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O heerlijk Anita, voor jullie is het al zover, pak maar lekker in en geniet van de voorpret! Ik zit klaar voor de verhalen, laat dus maar komen. Een hele goede reis en geniet er van.

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff Anita, onze koffers staan al lang ingepakt klaar. ;)
    Hele goede reis en heel veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goede reis en hele fijne vakantie toegewenst!

    Monique (Mushu)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele goede reis en ik ben helemaaaaaalll niet jaloers hoor :(.......
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het betere weer komt er aan geloof ik, dus dat wordt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk naar de zon. Naar jullie hometown. Blij dat ik mee kan lezen. Een hele fijne reis en genieten maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie hebben vast het weerbericht voor de komende dagen al gezien. Nog één koufrontje en de airco moet weer aan! Goeie reis en wij pikken morgen onze gasten op dus wie weet tot ziens bij de schuifdeuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij volgen jullie natuurlijk ook weer , goeie reis en have fun gr Yvonne en Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik lees uiteraard weer mee. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk! Ik wens jullie een hele goede reis en ontzettend veel plezier samen. Ik ga weer lekker meegenieten van je blog en ben nu al heel bnieuwd wat er iedere avond op jullie bord ligt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede reis en we zitten al weer klaar om jullie blog te gaan lezen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk, volgens mij gaat de temperatuur daar weer omhoog :) Ben benieuwd waar jullie nu allemaal gaan eten. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel plezier, wakker worden in een andere ( lees heerlijke) wereld.
    We gaan natuurlijk meelezen!

    Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. We hopen dat jullie een goede reis hebben gehad en wachten met spanning op jullie verhalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne vakantie, wij gaan jullie verslagen weer graag lezen zodat onze komende vakantie vanaf 3 april weer wat dichterbij komt en in de stemming komen van jullie verhalen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. doe de groeten maar aan wendy en kerry van carla en arno en veel fun we lezen weer mee

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Veel plezier en geniet van jullie verblijf

    BeantwoordenVerwijderen